TreMosjTekstBild_3

Tredemøller, padlemaskin, roapparater, sykler, elipsemaskiner, styrkeapparater, frivekter, slynge, powerplate. Utstyr for balanse og smidighetstrening.

Personlig tilpasset opplegg 

Det koster ikke noe ekstra å få hjelp og veiledning. Start gjerne på aller laveste nivå, finn noe som motiverer og erfar hvor godt det er å komme i form. Oppdateringer av opplegg, justeringer og ytterligere tilpasninger skal en heller ikke betale for. Vi er et personlig trener senter, med to personlige trenere som er i sving hver uke for å bidra. Så dette kan ikke sammenliknes med kjedene hvor en alltid må betale ekstra for alt. Her er treneren mye på gulvet, av hensyn til erfarne som uerfarne og helt nye.

Gruppetimer   

STAALs er et sted med mindre klasser for bedre individuell oppfølging. Uteaktivitetene har påmelding senest kl.19 dagen før, og for mandagstimer senest kl.19 på fredag. Da kjører vi uteøkter forutsatt minst tre deltakere. Forhåndspåmelding er for at instruktøren skal unngå å ta seg fri fra alt annet for så at ingen kommer. De fleste timer kan en bare komme på uten forhåndspåmelding. Uteaktiviteter kjøres i korte eller lengre perioder av året og merkes spesifikt ved hver enkelt time.

Timene som er i gang merkes ikke spesifikt. Timer som kommer anføres med rød skrift bak med konkret eller ca. tid for oppstart/ferie

MAN:  18.00 Fitn.boxing el.spinning John Oppstart i januar
            
19.00 Styrke45 Laila  

TIRS:  17.00 Bordtennis30 John 
           
18.00 JazzDans60 Vigdis 

ONS:  18.00 CrossTraining30 Cathrine 
           18
.45 PilatesYoga45  Christin  

TORS:18.30 Fitn.boxing50 Tommy/Lenviken 
           19.30 Taiji60 Ronny Prøvetime 8.nov. 19.30 - 20.30 og 15. nov. 17.45 - 18.45 

 FRE:  17.30 *Bordtennis John Et bord for nybegynnere og et for viderekomne. evt. mix ved jevnt nivå. 
 
LØR:  10-12 Bordtennis Gratis for ikke-medlemmer (og medlemmer)       

* = Forhåndspåmelding til aktuelle instruktører, eller pr. mail.

Bordtennis: Enkelt/ moderat nivå. Erfaring er greit, men du behøver ikke være dreven. Vi lager i disse dager liste over alle som vil spille, samt nivå. Ta kontakt så du blir med på listen, så noteres også ned hvilke dager du kan spille.

Timer som vurderes.. Zumba, flere spinning og yoga timer, IntervallSpenst i Marikollen, Pilates, Rollerblades og Trasketur