Tredemøller, padlemaskin, roapparater, sykler, elipsemaskiner, styrkeapparater, frivekter, slynge, powerplate. Utstyr for balanse og smidighetstrening.

Personlig tilpasset opplegg 

Vi hjelper deg med treningsopplegg. Avtal tid for gjennomgåelse og så finner vi sammen nivået og øvelser som er optimalt for deg basert på din form i dag. Eller for oppdateringer av opplegg, justeringer og ytterligere tilpasninger om du er viderekommen. Staals er et personlig trener senter, med to personlige trenere og flere instruktører som er i sving hver uke for å bidra.

Gruppetimer   

Staals er et sted med mindre klasser for bedre individuell oppfølging. Uteaktivitetene har påmelding senest kl.19 dagen før, og for mandagstimer senest kl.19 på fredag. Da kjører vi uteøkter forutsatt minst tre deltakere. Forhåndspåmelding er for at instruktøren skal unngå å ta seg fri fra alt annet for så at ingen kommer. De fleste timer kan en bare komme på uten forhåndspåmelding. Uteaktiviteter kjøres i korte eller lengre perioder av året og merkes spesifikt ved hver enkelt time.

Timene som er i gang merkes ikke spesifikt. Timer som kommer anføres med rød skrift bak med konkret eller ca. tid for oppstart/ferie

OBS: Timeplan oppdatert 16.januar.

MAN:  18.00 Fitn.boxing el.spinning John Kommer
            
19.00 Styrke45  John  7.jan

TIRS:  17.00 Bordtennis John 
            18.00 JazzDans60 Vigdis 15.jan

ONS:  18.00 CrossTraining35 Cathrine   9.jan
            18
.45 PilatesYoga45  Christin 6.feb   
            
19.45 Zumba45  Britt 23.jan (NY TIME!)

TORS:18.00 Fitn.boxing50 Tommy/Lenviken   17.jan (ny tid!)    
            
19.00 DynamiskYoga60 med Kine 17.jan (NY TIME!)             

FRE:  17.30 *Bordtennis John Et bord for nybegynnere og et for viderekomne. evt. mix ved jevnt nivå. 
LØR:  10-12 Bordtennis Gratis for ikke-medlemmer (og medlemmer)      

* = Forhåndspåmelding til aktuelle instruktører, eller pr. mail.

Bordtennis: Moderat nivå, dvs litt erfaring.

Timer som vurderes.. Zumba, spinning og yoga timer, Intervall i Marikollen, Pilates, Rollerblades og Trasketur